Mijn ervaring is momenteel heel slecht.
Ik heb op 08-11-23 een PAX slaapkamer wandkast besteld in het IKEA filiaal in Breda. Volgens de verkoper aldaar waren alle onderdelen op voorraad, dus de levering kon op korte termijn plaatsvinden. Dit geschiede op 15-11-23. Ivm werk pas op 18-11 kunnen beginnen met monteren. Na verloop van tijd kwamen we erachter dat er 2 onderdelen ontbraken. Na uitgezoek bleek dat die onderdelen niet op voorraad, en dus niet geleverd werden, en dat ik via m'n account erachter kwam dat de desbetreffende onderdelen op 14-11 geannuleerd waren !!!! Hier ben ik dus niet van op de hoogte gesteld. Dit is dus zelfstandig vanuit IKEA gedaan.
Vandaag 20-11 contact opgenomen met de klantenservice, en mijn verhaal uitgelegd. De dame aan de andere kant van de lijn verdiende alle lof hoe ze mij te woord heeft gestaan, en getracht heeft om een oplossing aan te dragen, maar dat ze ook met handen gebonden is met haar beperkte mogelijkheden.
Het komt er op neer dat IKEA ook vanuit andere filialen, waar wel voorraad is, dit niet mogen uitwisselen met een filiaal waar men op dat moment te kort heeft. Nu wordt voor mij dus een terug betaling geregeld voor de ontbrekende onderdelen, om vervolgens de keuze te hebben van,
1) in de auto stappen om van Vlissingen naar Delft of Heerlen te rijden, om het daar op te halen.
2) online bij de filialen Delft of Heerlen te bestellen en wachten wanneer ze het leveren.
3) wachten tot ze in Breda weer voorraad hebben, en bestellen, en de keuze hebben om het daar op te halen, of wachten tot wanneer ze kunnen leveren.
Heb wel via de klantenservice afgesproken dat hier opnieuw verzendkosten dus niet van toepassing mag zijn. Dit is in een 'dossier' vermeld, zegde de dame mij toe. Dus dat is nog afwachten hoe dat gaat verlopen.
Waar ik het meest kwaad om bent, is het feit dat IKEA eenzijdig artikelen kan gaan annuleren, en het bedrag daarvan terug stort. En ook dat ik niet eens op de hoogte bent gesteld hierover, telefonisch of mail. Deze zijn toch bekend bij je account. Ik zit nu met onderdelen(lades en draadmandjes) te wachten tot de ontbrekende onderdelen in huis zijn, voordat ik verder kan met afmonteren en opleveren aan de vrouw des huizes, die eindelijk de kast dan kan inrichten.
Arie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
afspraken niet nagekomen. meubelmontageservice genomen en betaald. maar niets meer van gehoord.
J. -
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
word gewoon niet geholpen als ze zelf een kast incompleet inpakken
trudie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
In begin januarie een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ze zijn niet bereikbaar en ik hoor ook niets vanuit hun kant.
Johan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Product besteld, zou worden geleverd. Wegens capaciteitsprobleem wordt het niet geleverd op aangegeven datum en tijd. Nieuwe tijd en datum wordt door Ikea aangegeven via alert bericht. Instructie hierbij is dat jezelf telefonisch contact opneemt met Ikea mbt nieuwe tijd en datum. Meerdere malen gebeld maar elke keer in de wacht. bij elkaar nu al zo een uur!!!!!
Vind op de site niet het mail adres............ Erg klantonvriendelijk en dat in 2018.........
C.A. Krijgsman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het telefoonnummer dat vermeld staat is niet bereikbaar.
Bart Huppelschoten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wanneer het product niet op voorraad is, is het niet mogelijk om te reserveren. Ikea adviseert om later terug te komen en op internet de voorraad te controleren. Bellen in go nummer niet bereikbaar, je blijft in de wacht. Poging via klantenservice email: geen antwoord en na appels ook geen reactie. Ga elders zoeken naar mijn product.
angeline
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
De winkel is open, ik heb een vraag, maar het 0900 nummer is niet bereikbaar. Via algemene site geen voorraadinfo van dit product wat uit assortiment gaat