Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

IKEA Breda

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Kruisweide 1
4814 RW Breda
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    10:00 - 21:00
    Dinsdag
    10:00 - 21:00
    Woensdag
    10:00 - 21:00
    Donderdag
    10:00 - 21:00
    Vrijdag
    10:00 - 21:00
    Zaterdag
    09:00 - 20:00
    Zondag
    10:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over IKEA in Breda

Detailhandel in woninginrichtingsartikelen alsmede de exploitatie van een restaurant

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van IKEA in Breda

Onze bezoekers over IKEA in Breda

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.8/10
    (463 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    5%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (239 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (125 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.7/10
    (99 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over IKEA in Breda

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn ervaring is momenteel heel slecht.
Ik heb op 08-11-23 een PAX slaapkamer wandkast besteld in het IKEA filiaal in Breda. Volgens de verkoper aldaar waren alle onderdelen op voorraad, dus de levering kon op korte termijn plaatsvinden. Dit geschiede op 15-11-23. Ivm werk pas op 18-11 kunnen beginnen met monteren. Na verloop van tijd kwamen we erachter dat er 2 onderdelen ontbraken. Na uitgezoek bleek dat die onderdelen niet op voorraad, en dus niet geleverd werden, en dat ik via m'n account erachter kwam dat de desbetreffende onderdelen op 14-11 geannuleerd waren !!!! Hier ben ik dus niet van op de hoogte gesteld. Dit is dus zelfstandig vanuit IKEA gedaan.
Vandaag 20-11 contact opgenomen met de klantenservice, en mijn verhaal uitgelegd. De dame aan de andere kant van de lijn verdiende alle lof hoe ze mij te woord heeft gestaan, en getracht heeft om een oplossing aan te dragen, maar dat ze ook met handen gebonden is met haar beperkte mogelijkheden.
Het komt er op neer dat IKEA ook vanuit andere filialen, waar wel voorraad is, dit niet mogen uitwisselen met een filiaal waar men op dat moment te kort heeft. Nu wordt voor mij dus een terug betaling geregeld voor de ontbrekende onderdelen, om vervolgens de keuze te hebben van,
1) in de auto stappen om van Vlissingen naar Delft of Heerlen te rijden, om het daar op te halen.
2) online bij de filialen Delft of Heerlen te bestellen en wachten wanneer ze het leveren.
3) wachten tot ze in Breda weer voorraad hebben, en bestellen, en de keuze hebben om het daar op te halen, of wachten tot wanneer ze kunnen leveren.
Heb wel via de klantenservice afgesproken dat hier opnieuw verzendkosten dus niet van toepassing mag zijn. Dit is in een 'dossier' vermeld, zegde de dame mij toe. Dus dat is nog afwachten hoe dat gaat verlopen.

Waar ik het meest kwaad om bent, is het feit dat IKEA eenzijdig artikelen kan gaan annuleren, en het bedrag daarvan terug stort. En ook dat ik niet eens op de hoogte bent gesteld hierover, telefonisch of mail. Deze zijn toch bekend bij je account. Ik zit nu met onderdelen(lades en draadmandjes) te wachten tot de ontbrekende onderdelen in huis zijn, voordat ik verder kan met afmonteren en opleveren aan de vrouw des huizes, die eindelijk de kast dan kan inrichten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
afspraken niet nagekomen. meubelmontageservice genomen en betaald. maar niets meer van gehoord.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
word gewoon niet geholpen als ze zelf een kast incompleet inpakken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
In begin januarie een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ze zijn niet bereikbaar en ik hoor ook niets vanuit hun kant.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Product besteld, zou worden geleverd. Wegens capaciteitsprobleem wordt het niet geleverd op aangegeven datum en tijd. Nieuwe tijd en datum wordt door Ikea aangegeven via alert bericht. Instructie hierbij is dat jezelf telefonisch contact opneemt met Ikea mbt nieuwe tijd en datum. Meerdere malen gebeld maar elke keer in de wacht. bij elkaar nu al zo een uur!!!!!
Vind op de site niet het mail adres............ Erg klantonvriendelijk en dat in 2018.........
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het telefoonnummer dat vermeld staat is niet bereikbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wanneer het product niet op voorraad is, is het niet mogelijk om te reserveren. Ikea adviseert om later terug te komen en op internet de voorraad te controleren. Bellen in go nummer niet bereikbaar, je blijft in de wacht. Poging via klantenservice email: geen antwoord en na appels ook geen reactie. Ga elders zoeken naar mijn product.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De winkel is open, ik heb een vraag, maar het 0900 nummer is niet bereikbaar. Via algemene site geen voorraadinfo van dit product wat uit assortiment gaat