Ik probeer jullie telefonisch te bereiken in Sittard maar dat is onmogelijk.
Wat een klantenservice, je kan in de beoordeling niet lager dan een 2 geven dus jullie scoren bij mij eigenlijk een 0.
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer de ING bank Sittard telefonisch te bereiken om iets over mijn 91-jarige schoonvader te bespreken maar jullie zijn telefonisch niet eens te bereiken, wat een service, je kan in de review helaas niet minder dan een 2 geven.
Bianca Claessen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Op 30 dec. j.l. is mijn echtgenoot met schoonmoeder bij het ING kantoor Sittard geweest om haar rekening te machtigen aan mijn man. Alle hiervoor nodig zijnde formulieren ingevuld, onze ID gekopieerd, beide laten ondertekenen en medegedeeld dat binnen 10 dagen alles geregeld zou zijn.
Op 17 januari nog niets gehoord en ook niets geregeld, Gebeld met de klantenservice. Niks bekend. Moeten maar weer opnieuw terug gaan naar kantoor. Mijn schoonmoeder is echter heel slecht met haar gezondheid en het kost haar vreselijk veel moeite om buiten te komen, laat staan naar een kantoor in een andere stad te moeten. Schandalig ! Dit was namelijk al de 2e keer dat het is mis gegaan en online ook al getracht, maar ook niet gelukt. Niemand is capabel genoeg om te vertellen waar het mis zou kunnen zijn gegaan.
P Porters
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Op 1 oktober j.l. met mijn echtgenote bij het ING kantoor Sittard geweest om haar rekeningnummer om te zetten naar een en/of rekening. Vriendelijk ontvangen en de medewerkster heeft alle hiervoor nodig zijnde formulieren ingevuld, onze ID gekopieerd, beide laten ondertekenen en medegedeeld dat binnen vijf werkdagen het pasje thuis wordt gestuurd. Met de nieuwe pas naar kantoor komen om het te activeren. Op 1 oktober j.l. met mijn echtgenote bij het ING kantoor Sittard geweest om haar rekeningnummer om te zetten naar een en/of rekening. Vriendelijk ontvangen en de medewerkster heeft alle hiervoor nodig zijnde formulieren ingevuld, onze ID gekopieerd, beide laten ondertekenen en medegedeeld dat binnen vijf werkdagen het pasje thuis wordt gestuurd. Met de nieuwe pas naar kantoor komen om het te activeren. Tot op heden nog niet ontvangen?
Maurice
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed!
L. van den Boomen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wegens storing was het niet mogelijk geld te wisselen (muntgeld voor de kassa) bij het filiaal te Sittard. Dus onverrichter zaken terug. Vervolgens later gebeld naar het centraal nummer (0202288888) om te vragen of de storing inmiddels is opgelost. De dienstdoende telefonist kon op geen enkele manier contact leggen met het kantoor in Sittard om te vragen of de storing was opgelost. Erg frustrerend en erg onzakelijk! Reden temeer om van bank te wisselen.
Frans M.
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch niet te bereiken. Een uur in de rij en ik heb nog altijd niets. Waardeloos!