Gistermiddag ben ik bij ING Wijchen geweest vanwege problemen met mijn betaalapp. Ik kreeg mijn wachtwoord niet ingesteld. Met uitstekende hulp van een mannelijke medewerker heb ik zelf een nieuw ww aangemaakt en thuis ingesteld, hetgeen eenvoudig was., Ik wil deze medewerker zeer bedanken en tevens mijn excuus maken voor het feit dat ik zo stom was om aan deze meneer te vragen of hij mijn nieuwe ww in wilde stellen. Deze meneer was zeer resoluut en weigerde, zo terecht, later bedacht ik dat ik deze vraag nooit had mogen stellen, bij deze wil ik mijn zeer welgemeende excuus aan deze meneer maken, ik had dit nooit van U mogen vragen.Sorry. Met beste groet en veel respect, Kees van Welie Grave
Karin Hopjes
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Belachelijk dat jullie nu nog steeds zijn gesloten ivm corona. In het begin begrijpelijk maar nu, werkelijk belachelijk.