Als alles goed gaat is het een normaal bedrijf. Zodra er echter iets aan de hand is, is het een drama en dan druk ik mij nog zacht uit.
Wij hebben van een levering 1 item niet ontvangen (Ook geconstateerd door de chauffeur) en dan begint het drama.
Inmiddels zijn wij een maand bezig.
Drie keer gemaild waar je geen antwoord op krijgt, inmiddels 3x gebeld waarbij ik de eerste keer na ruim 50 minuten iemand te pakken heb gekregen en die persoon heeft ook bevestigd dat het mailtje ontvangen was. De 2e en 3e keer wordt de verbinding verbroken nadat ik 2:00:01 uur in de wacht heb gestaan. Ook via een speciaal berichten tool op de website van kwantum wordt niet gereageerd. (Hier ook 2 berichten op achtergelaten)
Het is echt een schande!!!!
Het meest frustrerende is dat je ze niet te pakken krijgt en dat ze dus niet reageren of een melding maken hoe het opgelost gaat worden.
Het is gewoon diefstal, zij hebben mijn geld maar ik dus geen product.
Je kan via een partner (Geschillencommissie) van hen bezwaar indienen maar dan moet je eerst 75 euro aanbetalen en als je gelijk krijgt, krijg je jouw geld weer terug.
Kortom, echt een drama als je wat mist of kapot hebt en je ze moet bereiken.