Ik adviseer mensen geen gebruik van deze site te maken .erg onvriendelijk en een heel duur telefoon nr. Wees wijs.
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slecht bereikbaar.vragen de hele tijd pincode en bevestiging nummer die ik nooit heb gekregen. Zodoende kan je niet verder worden geholpen.een of ander telefoon nummer A80 cent per minuut.waar je geen sodemieter aan heb.wil mijn geld terug
Katty Grieten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Omdat ik graag een upgrade wil boeken van de accommodatie die ik boekte voor mijn gezin heb ik meermaals getracht om iemand te kunnen spreken op de nummers die terug te vinden zijn op de site. Echter ik krijg steeds de boodschap het bevestigingsnummer in te toetsen, wat ik steeds doe. De stem blijft het herhalen, ik heb alles geprobeerd: het nummer intoetsen + hekje, het nummer intoetsen zonder hekje. Opnieuw het contact opnemen in Belgiƫ maar ook in Nederland, helaas zonder enig resultaat! Zeer irritant en frustrerend!! Een aantal jaren geleden heb ik ook eens telefonisch beroep op Booking.com gedaan. Ik was toen zeer tevreden van de bereidwilligheid en service maar dit kan je geen service noemen. Ik heb een score van 2 gegeven omdat 0 er niet bij staat. Zeer zeer jammer!
Aniana Perot
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Contact rechtstreeks is ontzettend belangrijk : ondersteuning en geloofwaardigheid.
Oneindig gezocht op het internet zonder klantvriendelijk resultaat.
Ik wilde een vreemde mail melden waardoor blijkt dat het hotel de boeking annuleerde....
Yvonne
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Waardeloos, niet te bereiken. Van creditkaart bedrag afgeschreven, geen bevestigingsmail/nummer. In account niets te vinden van een reservering.
Inja
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Voor een partner is Booking.com een ramp. Klantenservice slecht te bereiken, komen afspraken niet na en medewerkers zijn niet op de hoogte en kunnen/willen je niet helpen.
Henny van der Vee
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wij hebben gisteravond een hotel geboekt en betaald
Het geld is wel van onze rekening gegaan
We hebben geen e-mail met bevestiging of reserveringsnr. gekregen.
We zijn wel ons geld kwijt.
Wat kunt u hieraan doen?
Dik Bulk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
wij hebben een booking betaald maar krijgen even later een mail dat de booking niet gelukt is , probeer jullie te bereiken maar ik heb geen reserveringsnummer gekregen met de mail dus kan ik niets invoeren als ik bel. dus krijg ik niemand aan de lijn ben verschrikkelijk boos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen reserverisngnummer en wel ons geld kwijt ..........................................................
hoop dat iemand ons even wil bellen met spoed 0615076762
peter peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Totaal niet telefonisch te bereiken.
Carolina SAKALIS
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het was even omslachtig om een telefoonnummer te vinden van Booking.com; ik kwam op eindeloze F A Q pagina's terecht. Echter wilde ik absoluut met een medewerker spreken i.v.m. een onvoorziene urgente annulering. Uiteindelijk is het me gelukt een Engelstalige medewerker te spreken die mij goed heeft geholpen. Dank daarvoor !