Vandaag een mail gekregen waarin staat dat wij Genius level 1 bereikt hebben na verblijf bij Garbatella Rome en Lärchenhof Lermoos.
Wij hebben echter al heel vaak via Booking.com gereisd.
Deze week nog in Waterfront Hotel in Deal UK.
Dus ik vertrouw deze mail totaal niet,want jullie zullen vast een reëel klanten bestel voeren.
Heel graag een reactie,want telefonisch zijn jullie onbereikbaar.
Vr. Gr.M. Rekkers.
Riet Lensen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Super geholpen en snel
Peter van der Geer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer al heel lang persoonlijk te krijgen met Booking.com. Bij een telefoonnummer. Krijg je een bandje met momenteel erg druk. Ik wil alleen mijn e-mail adres laten veranderen, maar dat lukt niet. Helaas.
Sandra Souren-Logister
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wij boeken regelmatig via bookings (Genius) en tot juni 2019 is dat prima verlopen. Er waren dan ook geen vragen. Echter, eind mei hebben wij een vakantiewoning waarbij de service gratis annuleren werd aangeboden geboekt en vervolgens enkele dagen later moeten annuleren. Direct na het boeken is een bedrag ter hoogte van €667,00 van onze rekening afgeschreven. Ondanks vriendelijke medewerkers van zowel Bookings als ook de accommodatie die allemaal beloofden dat wij het geld zo snel mogelijk terug zouden krijgen (hebben uiteraard bewijsstukken zoals bankafschriften etc. overgelegd) hebben wij het geld d.d. 4 oktober 2019 nog steeds niet retour ontvangen. Bookings verwijst naar de accommodatie en de accommodatie verwijst naar Bookings. Excuses hebben wij veelvuldig ontvangen en wij zijn zelfs bedankt voor ons geduld in deze, maar ons geld retourneren....daar hebben geen vertrouwen meer in!
Marius
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Dan wil je booking op de hoogte brengen dat met de credtcardgegevens die je hen hebt toevertrouwd geprobeerd is geld af te schrijven in Brazilië. Dat er dus ergens een behoorlijk lek in hun systeem zit. Probeer dan maar eens in contact met dat bedrijf te komen. Met dit nummer lukt dat in ieder geval niet. Overiens ook niet met andere nummers die op het inertnet circuleren. Je moet eerst ergens een 'pas' scoren om te mogen bellen. Walgelijke arrogantie!
Amir Amiri
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch moeilijk bereikbaar
Ik een boeking geannuleerd maar binnen 7/ 12 dagen heb ik geen geld terug gekregen .
Ellen Steeds
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Niet uitbetalen van de maand mei Geen contact kunnen krijgen . Meer dan 30 min aan de telefoon en dan nog niemand bereikbaar.
Veel telefonisch contact maar niemand weet raad
Rita Machiels
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geven kortingsbon uit die ik bij een boeking niet kon gebruiken. Meerdere mails gedaan niet beantwoord via telefoon niet bereikbaar.
Sabina De Vos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
-
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Tot op heden had ik prima ervaringen met booking.com en als er niets bijzonders is, zijn de reserveringen ook goed. Totdat er contact met de service afdeling nodig is:
. lang in de wacht, geen Nederlandstalige mensen beschikbaar
. na 5x keer mailen een slappe reactie
. antwoord: je moet bellen in dit geval vanuit Australië, wie betaalt dat?
. een korting bon die ik gebruikt had, was niet verwerkt. Men kende de bon niet, moest ik mailen en toen wist de afdeling niet bij welke reservering mijn bon hoorde