DPG media customer service is totaal onbereikbaar.
Chatbox blijft aangeven dat er 5 wachtende voor mij zijn, en dat als 1,5 uur lang.
Dat de aanhouder wint, geldt bij DPG echt niet.
In de tijd dat ik bij Elsevier werkte, was dit onmogelijk geweest en werden de verantwoordelijken om uitleg gevraagd.
Gezien de overige reacties ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt.
Op basis van mijn reactie van meer dan 250 tekens, verwacht ik niet dat een prijs erin zal zitten.
Gerhard Wolters
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onmogelijk persoonlijk contact te krijgen met (in mijn geval) de Volkskrant . Het chat keuzemenu laat je niet genoeg keuzes en snapt niet wat je bedoelt. Rampzalige communicatie mogelijkheden. En een prijs voor deze review, begin eerst maar eens met bezorgen op het juiste adres! En maak normaal communiceren mogelijk!
Rob Bleichrodt
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Totaal onbereikbaar bedrijf dat al 4 dagen de krant niet bezorgd en via de telefoon, chatbox etc geen oplossing biedt. Rampzalig.
Ed
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Klachtbehandeling ZEER SLECHT. Organisatie binnen klantenservice is niet professioneel.
Onderliggende disciplines weten niet wie wat communiceert naar de klant.
Ik heb mij 3 weken geleden aangemeld voor de zaterdag editie en Het Parool heeft daarvoor een incasso gedaan van € 6,50 met een contract voor 2 jaar . Ik heb op verschillen manieren gezocht om in kontakt te komen, maar dat is niet mogelijk . Nu voor de derde keer weer geen zaterdag krant ontvangen