Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

DPG Media B.V. Amsterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Jacob Bontiusplaats 9
1018 LL Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over DPG Media B.V. in Amsterdam

Holding- en financieringsmaatschappij alsmede uitgevers- en drukkerbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van DPG Media B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over DPG Media B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (95 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    2%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.5/10
    (42 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (28 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.2/10
    (25 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over DPG Media B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
DPG media customer service is totaal onbereikbaar.
Chatbox blijft aangeven dat er 5 wachtende voor mij zijn, en dat als 1,5 uur lang.
Dat de aanhouder wint, geldt bij DPG echt niet.

In de tijd dat ik bij Elsevier werkte, was dit onmogelijk geweest en werden de verantwoordelijken om uitleg gevraagd.

Gezien de overige reacties ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt.

Op basis van mijn reactie van meer dan 250 tekens, verwacht ik niet dat een prijs erin zal zitten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onmogelijk persoonlijk contact te krijgen met (in mijn geval) de Volkskrant . Het chat keuzemenu laat je niet genoeg keuzes en snapt niet wat je bedoelt. Rampzalige communicatie mogelijkheden. En een prijs voor deze review, begin eerst maar eens met bezorgen op het juiste adres! En maak normaal communiceren mogelijk!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Totaal onbereikbaar bedrijf dat al 4 dagen de krant niet bezorgd en via de telefoon, chatbox etc geen oplossing biedt. Rampzalig.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klachtbehandeling ZEER SLECHT. Organisatie binnen klantenservice is niet professioneel.
Onderliggende disciplines weten niet wie wat communiceert naar de klant.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb mij 3 weken geleden aangemeld voor de zaterdag editie en Het Parool heeft daarvoor een incasso gedaan van € 6,50 met een contract voor 2 jaar . Ik heb op verschillen manieren gezocht om in kontakt te komen, maar dat is niet mogelijk . Nu voor de derde keer weer geen zaterdag krant ontvangen