Onze bezoekers over Parkeerterrein 'de Kuil' in Wassenaar
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
7/10
(24 beoordelingen)
Algemene indruk
starstarstarstarstar
7/10
(8 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
7/10
(8 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
7/10
(8 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Parkeerterrein 'de Kuil' in Wassenaar
Tim
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Top parkeerterrein, vriendelijke mensen
Chen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geweldig
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Op zaterdag 10 Juni rond 12 uur . Zoals normaliter op zo'n dag, we dachten dat het heel druk zou zijn en had besloten op parkeerplaats de kuil te gaan parkeren. Op het moment van aankomst zien we dat het bijna leeg was en ik zei tegen de man bij de kassa dat ik naar de volgende parkeerplaat dichterbij de strand zou gaan en vroeg vriendelijk of ik kon draaien op het terrein om terug te keren. Naar mijn verbazing zijn antwoord was in een velle reactie , "als je niet op mijn parkeerplaats wilt ga ik dat niet toelaten. Je moet achteruit.!" Ik vroeg hem waarom hij zo onvriendelijk reageerde waardoor hij allerlei gebaren ging doen. Met een grote lach zag hij dat we met moeite de auto draaide.
Opmerking: mensen die werken op parkeerbedrijven hebben normaliter niet zoveel contact met klanten. Het zijn enkele seconden van binnen komen en weer op het moment van uitgaan. Personeel trainen om vriendelijk antwoord te geven aan klanten is dan super belangrijk. Jammer!