Ik bezoek Kruidvat Akkerhof in Spijkenisse regelmatig.
Meestal vind ik de producten die ik nodig heb wel.
Als ik deze producten echter niet vind en de hulp van het winkelpersoneel inroep, kom ik van een koude kermis thuis.
Al meerdere keren werd op mijn vraag waar ik iets kon vinden, in de richting gewezen waar het zou kunnen liggen.
Vandaag kreeg ik een opmerking dat ik het product niet zag liggen, het antwoord dat ik het dan daar maar verder moet vragen. "Daar" was vlakbij de kassa waar het op dat moment druk was en "daar" was ca 10 meter van de plek verwijderd waar ik het vroeg.
Een eerdere keer werd ik niet geholpen omdat het winkelpersoneel het te druk had met het ophangen van posters van aanbiedingen. Let wel: dat was iemand die een leidinggevende functie in de winkel had.
Ik vind Kruidvat een prettige winkel maar wat betreft het personeel zou er veel meer aandacht moeten zijn aan een service gerichte houding.