Onze bezoekers over bosch bedding in Vianen (Utrecht)
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.7/10
(36 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
0%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.8/10
(18 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.4/10
(10 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3/10
(8 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over bosch bedding in Vianen (Utrecht)
Ylona Cillessen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Verschillende spullen besteld, 1 ding niet geleverd gekregen. 2 dingen terug gestuurd, geen geld terug ontvangen....niet bestellen hier mensen!! En wat je wel krijgt is TROEP
Frenk Stigter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onbetrouwbaar bedrijf , leveren niet wat ze op de website laten zien. Het feit dat er cash moet worden betaald in de winkel omdat ze geen pin hebben ruikt naar witwassen
Sylvana van der Mijn
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Eind maart 2019 een bed in de winkel besteld. Het bed zou tussen 8 a 10 weken geleverd worden, dit is uiteindelijk 14 weken geworden.
Bij levering op 3 juli:
- Was er schade aan de achterkant van het hoofdbord
- Ontbrak een instructie
De eerste x gechat met Natascha, verwezen naar een youtube filmpje. Dit was een ander bed (zonder oortjes, andere hoogte hoofdbord)!
Tijdens installatie moesten er 4 bouten worden gebruikt voor het hoofdbord. Er waren slechts 2 voorgeboorde gaten hiervoor, we misten er dus 2. Wederom via de chat contact opgenomen, dit was met Rene, bovenstaande allemaal toegelicht.
Rene zijn antwoord samengevat: het valt niet te herleiden door wie de schade is aangericht van het hoofdbord, helaas lopen we tegen het feit aan dat mensen zelf het bed installeren en schade veroorzaken en dat toch bij ons verhalen. Als blijkt dat het een fabrieksfout is m.b.t. de voorgeboorde gaten dan is de monteur gratis, anders moeten we ?75 betalen.
Toegezegd: dat hij een monteur zou sturen ivm de bouten en de monteur zou textieltape meenemen voor de schade van het hoofdbord.
Uiteindelijk kwam de monteur en heb ik aangegeven niet akkoord te gaan met tape op mijn bed. Daarnaast bleek ook de oren niet te passen op het bed. Na veel gebel en steeds niet teruggebeld te worden is er afgesproken dat er een nieuw hoofdbord + oren geleverd zou worden en dat dit weer 10 a 12 weken zou duren. Na 13 weken zelf gebeld want ik hoorde niks.
Nalevering /correctie zou dus half oktober zijn. Uiteindelijk afgesproken dat ze 14-11 zouden komen en dat ze een e-mailbevestiging zouden sturen. Nooit een e-mailbevestiging gehad, 13-11 gebeld, we zouden teruggebeld worden ook dit is niet gebeurd. 19-11 weer gebeld, we zouden teruggebeld worden en weer niet gebeurd. Nu 20-11 weer gebeld en ze kunnen pas 6 december leveren!
Samenvating
- Levertermijn 2x niet nagekomen
- Beschadigd product geleverd
- Ontbreken van instructie
- Ik word als consument indirect uitgemaakt voor leugenaar
- Afspraken worden niet nagekomen (ze kunnen 50x zeggen dat je wordt teruggebeld maar gebeurd niet)
Eind maart een bed besteld, begin december hopelijk pas een compleet bed?!