Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ToeslagenPortaal Den Dolder

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Fornheselaan 202-074
3734 GE Den Dolder
Schrijf review

Informatie over ToeslagenPortaal in Den Dolder

Het aanbieden van telefonische service om doorverbonden te worden met de juiste instantie(s).

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ToeslagenPortaal in Den Dolder

Onze bezoekers over ToeslagenPortaal in Den Dolder

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over ToeslagenPortaal in Den Dolder

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op 1 februari 2024 moest ik mijn zorgtoeslag wijzigen. Op Google typte ik zorgtoeslag wijzigen in en in een vlaag van onoplettendheid pakte ik gelijk de bovenste. In de veronderstelling dat ik op de site van de belastingdienst zat, alles is mooi in dezelfde kleur blauw, vulde ik alle gegevens in en klikte op versturen. Pas toen ik daarvan de bevestiging kreeg zag ik dat ik te maken had met een dienst waarvoor je moet betalen en wel €58,--
Dat was niet de bedoeling dus uitgezocht of ik kon annuleren en dat kon zolang dat maar binnen 4 uur na de aanvraag zou gebeuren. Dat moest via hun contactformulier dus dat heb ik netjes gedaan. Echter kreeg ik daar geen reactie op dus nog maar een keer en nog maar een keer. In totaal 6x geannuleerd via hun contactformulier en nog een keer via de mail info@toeslagenportaal.nl maar nul reactie. De automatische incasso heb ik geweigerd maar toen ik een week later een mail kreeg met daarin de dreiging van een incassobureau werd ik boos. Ik stond immers in mijn recht! Ik heb een bevriende advocaat gebeld met de vraag of zij een brief wilde sturen en dat heeft ze gedaan. Maar geen reactie! Afgelopen week kreeg ik van Incasso online een mail dat ik nog één kans had om de €58,-- te betalen, zoniet dan komt er €40,-- bij op. De heer G. Veldhuizen, uitbater van deze malafide B.V.. vraagt nu om een bevestiging van de annulering. Uiteraard weet hij dondersgoed dat die er niet is en probeert er op deze manier een slaatje uit te slaan. Inmiddels heb ik aangifte gedaan bij de politie, melding gedaan bij ACM en de Consumentenbond en Meldpunt Max. Ik ga niet betalen omdat ik 1000% in mijn recht sta! Hopelijk wordt er wat gedaan aan dit soort malafide bedrijfjes! G. Veldhuizen heeft een hele reeks aan dit soort zaakjes en verdient zo geld over de ruggen van mensen die toeslagen nodig hebben en het dus toch al niet breed hebben. Dit moet stoppen!