Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

010 8083315

Dit nummer komt waarschijnlijk uit de regio: Bergschenhoek
Laatste melding: 19-05-2024
IRRITANT
Deel ervaring
  • Betrouwbaarheid nummer
    Toon beoordeling
  • Bel voor nummer zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hoe vaak worden mensen gebeld?
    Eerste keer gebeld

Nooit meer omgekeerd zoeken?

MAIA - Mijn AI Assistente - neemt jouw telefoon op en stuurt je een gespreksverslag per sms of email
Gratis testgesprek

Gezocht op 010 8083315 in de afgelopen periode

Op welke manier neemt 010 8083315 contact op?

    thumb_up Ja
    16 beoordelingen
    thumb_down Nee
    33 beoordelingen
    voicemail Voicemail
    0 beoordelingen
    sms Sms
    0 beoordelingen
Places.nl niet geclaimdUitgegeven door Voxbone S.A.

Ben je de eigenaar van dit nummer? Claim gratis je vermelding en beheer je gegevens via koos.nl

Laatst gebelde tijdstippen

  • Gebeld op 20-05-2024 om 10:57
  • Gebeld op 19-05-2024 om 07:03
  • Gebeld op 17-05-2024 om 08:17
  • Gebeld op 17-05-2024 om 02:11
  • Gebeld op 17-05-2024 om 02:10

Onze bezoekers over 010 8083315

  • Irritant
    65%
    (13 beoordelingen)
  • Neutraal
    20%
    (4 beoordelingen)
  • Gevaarlijk
    10%
    (2 beoordelingen)
  • Betrouwbaar
    5%
    (1 beoordelingen)
  • Aangenaam
    0%
    (0 beoordelingen)
Geef een beoordeling
IRRITANT
Claimde bij Ziggo te zitten
Maar vroeg of ik bij ziggo zat
Gesproken met: Man
IRRITANT
Zeggen dat ze van Ziggo zijn en glasvezel moeten aanleggen. Wanneer ik een aantal vragen stel kan hij nergens antwoord op geven. Ik woon in een nieuwbouwwijk waar de nieuwste glasvezel ligt. Toen die doorhad dat hij mij niet kon oplichten hing die op.
Niemand gesproken
IRRITANT
Ziggo glasvezelkabel zit hierachter. Proberen je het door je strot te duwen. Als je aangeeft niks te willen praten ze gewoon door je heen. Allemaal callcenter medewerkers die waarschijnlijk een nieuwe verkooptruc hebben geleerd. Omdat deze man niet stopte met praten , boos opgehangen. Ziggo.. begint vervelende trekjes te krijgen
GEVAARLIJK
Phishing, proberen contact gegevens te achterhalen. Geven zich uit als Ziggo. Niet mee in zee gaan, oplichters. Toen ik aangaf dat hij even moest wachten en dat ik zijn nummer ging controleren hing hij op. Is altijd een goede test.
Niemand gesproken
IRRITANT
Niet opgenomen om 16.25, maar als ik zo kijk tussen de reacties zoekt Ziggo weer contact omdat we een oude klant zijn en dit hebben ze maanden geleden ook al gedaan
Niemand gesproken
IRRITANT
Glasvezel aanleggers (zogenaamd). Ze komen bij mijn zelfs meerdere keren voor de deur. Nu 4 keer gehad. Willen niet luisteren en hebben een attitude. Moest ze met klem vertellen dat ik niks van met hun te maken wil hebben. Ze hebben nu een nieuw trucje, jou eerste bellen om vervolgens voor je deur te komen. Ik heb niet opgenomen wist welk nummer dit was.
Gesproken met: Henk
GEVAARLIJK
Ziggo gaat over alle denkbare grenzen heen. Na jaren lastig gevallen te worden heb ik een diepgewortelde haat ontwikkeld. Ik haat jullie Ziggo, met heel mijn hart.
Gesproken met: Linda
IRRITANT
Erg dwingend en vaag over een zogenaamde gratis glasvezelaansluiting bij ons in de buurt. Zegt dat ze van Linknet is en namens Ziggo belt. Ik gaf aan dat ik het niet vertrouwde omdat ze zo vaag was en ik niet wist waar het over ging, maar ze negeerde het (zei dat ik al een brief had ontvangen - is niet waar) en deed er alles aan om mij een afspraak te laten maken. Heel vreemd. Ben boos geworden en heb de verbinding verbroken. Niet vertrouwen!
Gesproken met: Linknet
IRRITANT
Zeiden dat ze belden omdat er binnenkort in de buurt een nieuwe glasvezelkabel gelegd wordt, maar eigenlijk willen ze van je dat je overstapt.
Gesproken met: Onduidelijk
IRRITANT
Geeft aan dat er een brief is gestuurd en belt om een afspraak te maken voor aansluiting glasvezel zoals afgesproken.