Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

026 8450011

Dit nummer komt waarschijnlijk uit de regio: Angeren
Laatste melding: 07-06-2024
IRRITANT
Deel ervaring
  • Betrouwbaarheid nummer
    Toon beoordeling
  • Bel voor nummer zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hoe vaak worden mensen gebeld?
    Eerste keer gebeld

Nooit meer omgekeerd zoeken?

MAIA - Mijn AI Assistente - neemt jouw telefoon op en stuurt je een gespreksverslag per sms of email
Gratis testgesprek

Gezocht op 026 8450011 in de afgelopen periode

Op welke manier neemt 026 8450011 contact op?

    thumb_up Ja
    142 beoordelingen
    thumb_down Nee
    594 beoordelingen
    voicemail Voicemail
    42 beoordelingen
    sms Sms
    2 beoordelingen
Places.nl niet geclaimdUitgegeven door Ziggo Zakelijk Services B.V.

Ben je de eigenaar van dit nummer? Claim gratis je vermelding en beheer je gegevens via koos.nl

Laatst gebelde tijdstippen

  • Gebeld op 08-06-2024 om 20:04
  • Gebeld op 07-06-2024 om 19:50
  • Gebeld op 01-06-2024 om 15:21
  • Gebeld op 01-06-2024 om 02:10
  • Gebeld op 01-06-2024 om 01:31

Onze bezoekers over 026 8450011

  • Irritant
    59%
    (300 beoordelingen)
  • Neutraal
    22%
    (112 beoordelingen)
  • Gevaarlijk
    16%
    (83 beoordelingen)
  • Aangenaam
    2%
    (8 beoordelingen)
  • Betrouwbaar
    1%
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling
GEVAARLIJK
Irritant, ze blijven bellen.
Willen alleen iets aansmeren, willen weten waarom je niet wilt praten (dat is privé).
Ze bellen elke dag en spreken hele lange voicemails in met geen inhoud.
Gesproken met: Arnhem, Callcenter?
IRRITANT
Slecht te verstaan. Wel goed Nederlands, maar ze praatte zo snel dat ik na 2x vragen nog steeds niet weet wie het precies was. Ze vertelde dat ik momenteel een energiecontract heb bij een bepaalde leverancier (klopt) en dat ze altijd nog op de achtergrond meekijken of hun klanten tevreden zijn (maar zij was helemaal niet van die energieleverancier). Ze wilde mij een korting aanbieden bij diezelfde energieleverancier. Toen ik aangaf geen interesse te hebben, vertelde ze dat het niet om het overstap ging maar om een korting. Het voelde niet goed en heb daarom aangegeven dan zelf wel contact op te nemen met mijn eigen leverancier (doe ik niet natuurlijk, haha). Vervelend en vaag telefoontje. Heb het nummer geblokkeerd.
Niemand gesproken
IRRITANT
Callcenter
Gesproken met: Ene Thomas
NEUTRAAL
Belde namens elektriciteit bedrijf voor een voor ons onbekende installatie bij een woonadres