Meerdere keren gebeld, eerst hoor je niets, dan een ingesprektoon.
Tussenpartij die je een Ziggo abonnement wilt aansmeren.
geeft geen reactie nadat ik me bekend heb gesteld
Hele agressieve verkopers die niet bereid zijn om een nee te accepteren. Ironisch want ik weet niet eens namens wel bedrijf ze bellen door getoonde agressie in het gesprek.
19 april gebeld om 15:45 uur op zakelijk nummer. Niet gehoord/niet aanwezig/niet opgenomen. Vandaag 26 april om 14:36 uur weer gebeld. Na opnemen, wordt er niets gezegd, daarna wordt verbinding verbroken. Mijn zakelijk nummer is een prepaid-nummer. Er zijn geen kosten afgeschreven van het tegoed.
Agressieve telemarketing. Weigeren persoonsgegevens te verwijderen en gebruik daarvan is tegen wettelijk.
Dien een klacht in bij Ziggo!
Er werd gelijk weer opgehangen zodra ik opnam, geen stem gehoord
Ik neem op en hoor vervolgens niets en dan wordt de verbinding verbroken. Gewoon asociaal!
Ze zegt namens Ziggo te bellen en denkt dat je bij KPN zit. Wil een Ziggo abonnement verkopen.