Doen zich voor als een adviesbureau voor de energiemaatschappijen.
Ze doen voorkomen dat ze jouw willen helpen besparen, maar uiteindelijk gaat het om een grote leugen en bedrog.
Mijn advies: bel je eigen energiemaatschappij en vraag of je bij hun ook goedkoper terecht kunt bij afloop van je contract.
Ik doe dit elke keer als mijn contract is afgelopen en krijg dan weer een up to date contract aangeboden dat ik 14 dagen kan vergelijken met anderen.
Als er een aanbieder is die lager ligt met hun tarieven en dat onomstotelijk bewezen wordt, gaat mijn energiemij er altijd in mee.
Niets leuker dan iedereen te slim af te zijn toch.
Gezegd dat ik mijn energie goed geregeld heb. Mevrouw zei: in januari gaan de tarieven met 25% omhoog, bent u zich daar bewust van? " Ik: "ja dat heb ik net gezegd ik heb alles.goed geregeld en wens niet meer gebeld te worden" zij: u krijgt hierna een bwricht over bel me niet register" ik: nou vriendelikk bedankt en een fijne daf...." Maar kon die Zin niet afmaken want kreeg het automatische bandje...en heeft de medewerkster mij niet echt klantvriendelijk behandeld...kleine moeite om toch iemand een prettige dag te wensen verder.... blijkbaar heel veel moeite...
Bestbespaar ? Geen idee, mevrouw spreekt mij aan met een andere naam? Voor de lol even doorgegaan, vraagt direct na een paar vragen om rekening nummer. Blokeren die handel !
2 x ben ik tot nu gebeld. (Om 11.54 en 6 dagen later om 16:28)
Voor mij n onbekend nummer. Heb daarom ook niet opgenomen. Er is geen voicemail ingesproken.
Ik kreeg een dame aan de lijn die mij vriendelijk te woord stond. Ze zocht mijn energie kosten uit. Mijn maand bedrag zou bij mijn huidige leverancier te laag zijn naar het verbruik wat ik heb. En ik zou bij een ander kunnen besparen. Maar kwam wel hoger uit dan mijn huidige maand bedrag. Maar zou dan op jaar basis alsnog besparen. Vervolgens kreeg ik haar leidinggevende aan de lijn. Deze man werd erg onbeschoft omdat ik niet wilde overstappen. Ik moest maar lekker teveel blijven betálen en een eind afrekening van €1000,- verwachten bij mijn huidige energie maatschappij. Ik werd gewezen op mijn rechten en doorverwezen naar het "bel me niet register". Fijne dag en einde gesprek.
Overigens mijn huidige energie maatschappij gelijk gebeld. Waar ik erg netjes werd geholpen en alles gecheckt incl mijn meterstanden. Mijn maandbedrag klopt met het verbruik wat bekend was. Alleen na het checken van mijn meter. Gaat mijn maand bedrag alsnog omlaag. Ik blijf dus lekker zitten waar ik zit
1 Keer gebeld, was er niet op het moment. Van wat ik lees lijkt het me een goed idee om te blokkeren.
Super irritant, ik herken dit nummer nu, ze laten geen bericht achter en blijven bellen. Ik ga deze beller blokkeren.
Geen idee wie belt. Zij bellen elke dag op verschillende tijden.Nummer geblokeerd. Zeer irritant!