Ik word 2x gebeld door dit nummer. Bij de 2e keer woed er een voicemail bericht achtergelaten waarin een hele nare piep te horen is.
Schijnt KPN te zijn. Kon niet opnemen, kreeg toen sms met telefoonnummer en code. Gebeld , code ingevoerd , telefoon ging even over en toen werd het stil. Beetje vreemd.
Dit is het telefoonnummer van zgn. "KPN Back-office", een afdeling met echte KPN medewerkers die dingen kunnen aanpassen voor de klant die de eerstelijns klantenservice (die helemaal extern uitbesteed is) niet kan regelen of geen toegang tot heeft. Dit zijn dus de enige mensen die daadwerkelijk in het KPN kantoor zitten en overal bijkunnen.
Volledig te vertrouwen! Doorgaans kan je alleen teruggebeld worden door dit nummer, je moet wel een doorverwijzing hebben van de 'normale' klantenservice (0800-0402 dus). Anders kunnen ze hulp weigeren en je terugverwijzen.
KPN Customer-service om afspraken in te plannen voor storing digitale TV
Gewoon servicenummer van KPN. Monteur wilde afspraak maken voor probleem.. Was zelf te laat met opnemen. Je kunt het nummer niet terugbellen..
ben gisteren 2x gebeld rond 09.00. 1e keer was ik te laat, 2e keer veegde ik het per ongeluk weg, er werd gemeld dat ze een sms, email, voicemail of brief, er werd verzocht om dat nr terug te bellen om een medewerker te krijgen die op de hoogte zou zijn over mijn "mobiel-incident" het zou een nummer van kpn zijn, klantenservice kende dit nummer niet, ben ook niet meer teruggebeld en heb geen sms of andere berichten ontvangen, dus ben geen steek verder!
Is nummer van KPN. Belde a.d.h.v een afspraak die ik gemaakt had om wat zaken te controleren. Niet opgenomen, maar stuurde daarna een SMS met verzoek om contact op te nemen.
Teruggebeld met code die ontvangen was per sms, en kreeg iemand van KPN aan de lijn ivm telefoon storing, wat klopte.