Vreemd bericht aangezien ik geen toestel heb geregistreerd en de rabobank niet dit soort sms-je stuurt.
U heeft zojuist een toestel geregistreerd voor Rabobank online diensten. Herkent u dit niet? Bel dan de helpdesk: 0900-0905, vanuit buitenland 31 887 226 622.
Dit lijkt te komen van een onbetrouwbare afzender
Ik heb geen nieuw toestel geregistreerd, desondanks ontvang ik dit bericht. Onbetrouwbaar dus!
U heeft zojuist een toestel geregistreerd voor Rabobank online diensten. Herkent u dit niet? Bel dan de helpdesk: 0900-0905, vanuit buitenland +31 887 226 622.
Dit soort meldingen zoals hierboven vermeld staat, of u nu wel of niet klant bent bij de rabobank gelijk wissen dit is een vorm van internet fraude banken vragen geen gegevens codes of om u te laten inloggen of terug te bellen via sms altijd via een officiële weg per brief en via u email adres bekend bij de bank en dan staat er altijd u naam of klantnummer van de bank bij zij vragen nooit om in te loggen via u bankpas .
Doet zich voor als de helpdesk van de Rabobank
Vandaag een sms ontvangen van de Rabobank. Ik zou mijn toestel (mobiel) hebben geregistreerd voor Rabobank online diensten. Dit heb ik niet gedaan en ben sowieso geen klant van de Rabobank. Dus niet ingaan op de 0900 nummers die je zou moeten bellen volgens het sms-je.
Ik weet niet of ik het kan vertrouwen of als het oplichters zijn.
Rabobank, er zouden gegevens gewijzigd zijn, maar ik ben geen klant...
“U ontvangt dit eenmalige sms-bericht van de Rabobank omdat u iDIN gebruikt. Herkent u dit niet? Bel dan Helpdesk Internetbankieren op 0900-0905â€
Dat was het sms bericht dat ik kreeg. Ik ben niet eens klant bij de Rabobank... zou gek zijn als ik een 0900 nummer zou bellen en zou betalen.