Waarom laten KPN en andere providers toe dat klanten misbruikt worden door de beheerders van deze malafide "klantenservice" toe te laten hun naam te gebruiken (lees misbruiken) en zo de goedgelovige en nietsvermoedende klant flink op kosten te jagen??
Is het normaal dat de naam van een bonafide bedrijf op deze wijze door het slijk gehaald wordt, en welke instanties zijn bevoegd om hiertegen op te treden of klacht in te dienen?
Dit nummer niet gebeld, vodafoon brengt het hoge bedrag wel in rekening.
Volgens mij hebben we niet gebeld met dit nummer. Toch 30 euro94 afgeschreven.
Zie dat ik 15euro aan kosten heb omdat ik dit nummer heb gebeld! Heb echt geen 15 minuten gebeld! Kassa
Riekt naar oplichting. Als je via dit nummer belt betaal je 1 euro per minuut!!
Erg achterbakse manier van geld verdienen. Ze verbinden je door en rekenen 1 euro per minuut voor het telefoontje waarmee je bent doorverbonden. NOOIT BELLEN
Ik schijn dit nummer afgelopen mnd 15 min te hebben gebeld terwijl dit absoluut niet waar is!! €15 extra kosten op mn telefoonrekening??!!!! Waar gaan die heen???