Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Jumbo Hoofdkantoor B.V. Veghel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Rijksweg 15
5462 CE Veghel
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 22:30
    Dinsdag
    08:00 - 22:30
    Woensdag
    08:00 - 22:30
    Donderdag
    08:00 - 22:30
    Vrijdag
    08:00 - 22:30
    Zaterdag
    08:00 - 22:30
    Zondag
    10:00 - 16:30
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

het handelen in, het verlenen van diensten met betrekking tot en het vervaardigen van goederen, in het bijzonder in de levensmiddelenbranche.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

Onze bezoekers over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.4/10
    (797 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    26%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.1/10
    (388 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.4/10
    (231 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.1/10
    (178 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zaterdag j.l. kwam ik langs Jumbo en dacht , ik neem iets lekkers mee, voor bij de thee. Gauw Jumbo binnen geslopen om het lekkers daar te kopen. Thuis gekomen, zette ik de thee en nam een hap van dat lekkers, maar o wee wat viel dat tegen. Het was vies en ook bevroren. Het geheel kon mij niet bekoren. Ik had gehoopt op iets lekker en reed daarom vlug met mijn auto naar Jumbo terug. Daar sprak ik de bedrijfsleidster en vertelde haar mijn klacht. In de hoop dat zij mij serieus zou nemen, antwoordde zei: ? Smaken verschillen.? Daar moest ik het mee doen. Geen excuses voor het ongemak. Dus bleef ik zitten met het bevroren gebak. Dan maar naar de counter en kreeg daar terug mijn poen. Voor Jumbo een gemiste kans, want ik ga daar nooit meer langs.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De Jumbo is een slechte supermarkt met prijzen die hoger liggen vergeleken met ander supermarkten en durven nog reclame te maken dat zij goedkope zijn dan de aldi of lidl
er zijn heel veel mensen die niet over de jumbo te spreken zijn
er gaat zo ook een aantal klachten over de jumbo naar de overheid en zullen een boek open trekken over de jumbo
jumbo verkoopt geen eerlijke vlees die worden gemengd met paardenvlees daar hebben menigen ook ervaart en ik ben overtuigd dat jumbo geen eerlijke onderneming is en slechte kwaliteiten in bepaalde producten verkopen met een hoge prijs die consumenten betalen moeten .
ik stuur deze consumenten voor groente vlees naar de turkse supermarkten omdat men daar goedkoper zijn en de kwaliteit veel keren beter zijn dan van de jumbo men rommelt niet aan producten
wat ik al door gaf is dat er een dikke klacht naar de overheid gaat ik ga geen namen noemen naar wie het gaat.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De jumbo in mijn buurt vinden wij waardeloos!
1 de kleine appelflapjes zijn er s'morgens rond 8:40 niet, terwijl mensen die juist mee willen nemen naar werk / school of voor bij de koffie. De dames van de bakkerij heb ik er naar gevraagd maar hun antwoord was: "ik begin al vroeg , dan moet ik zeker nog eerder beginnen." Ook de manager? zou het navragen....
2 artikelen uit de folder die juist aangeprezen worden hebben ze niet
3 goedkope artikelen verdwijnen en duurdere blijven staan
4 nu bv is er een actie: 2 zakken Lays chips voor ?3,- Er staat dat ze normaal ?1,68 kosten.... Maar ze zijn al heel lang ?1,49. Zo staan ze ook elders in de winkel in het schap!
4 Prijzen kloppen vaak niet met wat er op het schap staat
5 de "overgenomen" oudere dames van Super de Boer zijn ronduit onaardig. Voelen zich snel aangevallen en geven een kat terug. Een vraag kun je beter aan een jongere stellen.
6 1 x per jaar worden de vriezers en koelingen schoongemaakt, als ik dat zie, schrik ik ervan. Wat een bagger, dat kan toch niet. Ik heb zelf in een grote keuken gewerkt en daar gingen de vriezers om de week leeg en werden gesopt.
7 de vriezer met zakken frites e.d. is een grote berg. Alles ligt door elkaar en de kaartjes kloppen niet. Zo kun je ook niet zien wat er bijbesteld moet worden.
8. en de belofte 4 in de rij.......die kennen ze hier niet.

Wij geven het op, We weten te veel. Een van ons weet veel van de manier van prijzen. Het ene artikel 3 cent goedkoper en andere 10 cent duurde. Maar gelukkig hebben we een Lidl en AH om de hoek
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben al jaren klant bij Jumbo en kom uit Urk en er zijn twee vestigingen op Urk! Maar nu is het me al 3 keer gebeurd dat ik 4de in de rij was en heb er twee keer wat van gezegd maar dan word er reageert van ik roep er snel eentje bij. Maar dan zijn ze te laat ik vind het jammer dat het bord er dan hangt en dat ze heel stom reageren als ik er wat van zeg. Laatste keer was afgelopen dinsdag op de hofstee van jumbo in Urk en werd niets gezegd kunt camera beelden nakijken, maar hoor van mijn vriendinnen ook veel klachten erover en die zijn over gegaan naar boni of ah. Het is gewoon jammer dat het moet, dus wilde het even melden. Misschien dat er dan wat aan gedaan kan worden want het is geen goede reclame!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vraag gesteld over de woekerprijzen van Jumbo v.w.b. de non - food producten , zowel in het filiaal als het hoofdkantoor kwamen ze niet verder met slappe verklaringen over btw bla bla .
Zeg gewoon dat is onze goudmijn en er zijn nog genoeg mensen die zo gek zijn om hun deo shampoo etc bij ons in de supermarkt te halen , terwijl er genoeg winkels zijn die 50 tot 75% goedkoper zijn met deze producten , wie zich toch wil laten beroven doet er goed aan om dit te kopen bij een Jumbo filiaal .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geachte Heer, Mevrouw,
Ik wil hetvolgende bij u onder de aandacht brengen.

Op 19-11-2018 schreef ik het volgende naar Jumbo klantenservice m.b.t. een ervaring bij Jumbo Amsterdamseweg te Arnhem :
Ik kon geen cacaopoeder vinden en vroeg het aan iemand van het personeel die vakken aan het vullen was. Ze verwees me naar het volgende gangpad. Ik dacht nog : zou je me niet even helpen ? maar goed Ik liep daar alles na maar kon het niet vinden. Toen vroeg ik het aan iemand die het koelvak aan het vullen was. Beiden zaten zo'n vier meter van elkaar af. Zij verwees me naar het gangpad waar de eerste collega zat. Ik zei nog dat dat op die manier niet opschoot en vertelde het eerste personeelslid dat ze het dus verkeerd had. ik kreeg hier een nietszeggend antwoord op en ze ging verder met haar werk. Pas toen ik voor beiden hoorbaar zei of er nog iemand zin had om me aan cacaopoeder te helpen kwam er beweging in de zaak.
Ik vond het een lompe vertoning !
Reactie op 19-11 :
Geachte heer Blondelle,
Bedankt voor het versturen van uw melding. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.
U schreef ons het volgende:
Ik kon geen cacaopoeder vinden en vroeg het aan iemand van het personeel die vakken aan het vullen was. Ze verwees me naar het volgende gangpad. Ik dacht nog : zou je me niet even helpen ? maar goed Ik liep daar alles na maar kon het niet vinden. Toen vroeg ik het aan iemand die het koelvak aan het vullen was. Beiden zaten zo'n vier meter van elkaar af. Zij verwees me naar het gangpad waar de eerste collega zat. Ik zei nog dat dat op die manier niet opschoot en vertelde het eerste personeelslid dat ze het dus verkeerd had. ik kreeg hier een nietszeggend antwoord op en ze ging verder met haar werk. Pas toen ik voor beiden hoorbaar zei of er nog iemand zin had om me aan cacaopoeder te helpen kwam er beweging in de zaak.
Ik vond het een lompe vertoning !
Een Jumbo klantenservice medewerker zal uiterlijk binnen 3 werkdagen op uw vraag reageren.
Met vriendelijke groet,
Jumbo Klantenservice

Op 19-11 reageerde de klantenservice :
Beste heer Blondelle,
We stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.
Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar Jumbo Arnhem Amsterdamseweg.
Dit team gaat jouw klacht oplossen.
Wij gaan er van uit dat de melding naar jouw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je.
Met vriendelijke groet,
Sharon
Jumbo Service Center
Op maandag, 26 -11 schreef ik :
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb van het filiaal aan de Amsterdamseweg geen bericht mogen ontvangen naar aanleiding van mijn melding.
Dat zegt toch ook wel wat, vind ik.
Met vriendelijke groet,
Pieter Blondelle
Dezelfde dag kreeg ik als reactie :
Geachte heer Blondelle,
Wij hebben uw klacht nogmaals onder de aandacht gebracht bij Jumbo Arnhem Amsterdamseweg. Vanuit daar wordt uw melding in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat de melding naar uw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sharon
Jumbo Klantenservice




Het is nu 1-12 en ik heb niets van het filiaal gehoord. Ik vind dit onbevredigend. Uiteindelijk neem ik de tijd en moeite om een gebeurtenis met jullie te delen.
Ik moet u zeggen dat de buren ? Lidl ? tegenwoordig een stuk vriendelijker zijn in kontakt met de klant.
Vriendelijke groet,
Pieter Blondelle,
Arnhem
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Over de winkels ben ik erg tevreden, met name over de klantgerichtheid van het personeel. Ook de scholieren "vakkenvullers" staan altijd klaar om je te informeren en lopen zelfs mee, bij het niet kunnen vinden van een bepaald product.
Maar minpuntjes zijn:
1- Te vaak geen kortingen van (week)aanbiedingen niet op kassabon terug te vinden. Alleen de "normale prijs".
Men gaat niet terug voor minder dan één euro, maar toch voelt het als stelen. Eén euro en dat bij paar miljoen klanten toegepast, loopt tot een heel groot bedrag op.
2- Bij het inkopen iedereen heel vriendelijk, maar als ik met die kassabon met foute bedragen terugkom bij de klantenservice is de vriendelijkheid ver te zoeken en sta ik mij plaatsvervangend te schamen t.o. andere klanten.
Want wie gaat dit nu nog melden. Nou ik, die altijd de kassabon nakijkt, omdat de fout meerdere malen per maand gebeurt. Ik neem niet voor niets de aanbiedingen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goedemorgen,
Sinds jaar en dag is de discussie gaande over het grootschalige gebruik van palmolie.
Wat schetst mijn verbazing als ik de informatie lees op de voorgebakken frites van Jumbo.
Voorgebakken in palmolie! Dit soort fratsen wil ik niet aan treffen op een zakje voorgebakken patat, en ik wil het niet eten ook! Dan dat gedoe over de verkoop van sigaretten! Ook hier geen sjoege bij Jumbo! Dat noem ik nog eens klantenservice. Steeds vaker ga ik gewoon naar de Lidle, vroeger zeker niet mijn eerste keus maar in dit soor zaken een voorloper. Biologische producten genoeg in hun assortiment en vlees koop ik bij de biologische slager.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Kocht eerder meestal vlees bij de Jumbo, maar sinds deze is over is gegaan naar Inkoop /andere slagerij ( dit al enkele jaren zo ) is de kwaliteit en aanbod zeer achteruit gegaan, en ga ik mijn vlees liever ergens anders halen.
ook stoort het me dat er veel Jumbo artikelen voor merk artikelen in plaats komen, als je daar iets van zegt ,krijg je te horen dat het hetzelfde product is en de smaak of kwaliteit hetzelfde .
Dit is echt niet zo !
Zo zijn er geen andere diepvries groente meer te koop als van Jumbo merk ( op spinazie na ) heb pas nog andijvie al creme uit geprobeert , maar was en is nog een smakeloos waterig papje.
als Jumbo de goedkoopste wil blijven zullen ze wel met die ( goedkoop ) jumbo artikelen moeten blijven doorgaan.
Zoals ik het zie kan ik beter naar de Aldi of Lidl gaan ,het aanbod wel of geen merkartikelen begint aardig overeen te komen, plus dat het vers vlees er in ieder geval beter smaakt als van de Jumbo