Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Jumbo Hoofdkantoor B.V. Veghel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Rijksweg 15
5462 CE Veghel
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 22:30
    Dinsdag
    08:00 - 22:30
    Woensdag
    08:00 - 22:30
    Donderdag
    08:00 - 22:30
    Vrijdag
    08:00 - 22:30
    Zaterdag
    08:00 - 22:30
    Zondag
    10:00 - 16:30
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

het handelen in, het verlenen van diensten met betrekking tot en het vervaardigen van goederen, in het bijzonder in de levensmiddelenbranche.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

Onze bezoekers over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.4/10
    (797 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    26%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.1/10
    (388 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.4/10
    (231 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.1/10
    (178 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Jumbo Hoofdkantoor B.V. in Veghel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Al heel lang koop ik bij Jumbo Bart van Peltplein de blikjes guarana from Brasil. Verder nergens anders in Jumbo Tilburg te koop.
Helaas voor mij is dit product ook hier verdwenen, wat ik erg jammer vindt!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hebben een mantelzorg kaart gekregen van de gemeente Arnhem en op de site van de gemeente staat dat je er bij 2 jumbo winkels mee kunt kopen maar de jumbo winkels weten nergens van.
Ik vind dit schandalig lijkt wel discriminatie van jumbo.
Ik zal dit ook op facebook -teitter en instragram zetten ik vind het schande.
Zelfs klantenservice van jumbo wert er niets van.?????????????!!!!!!
?????????????
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waarom verpakken jullie nog steeds producten in plastic dat kan toch niet meer in deze tijd.
Als dit nog lang zo blijft stappen wij op als klant van jumbo.

Met vriendelijke groet
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn vriendin haar kat is gewond geraakt door een medewerkerster van de jumbo in de Jol in Lelystad. Het meisje vond het super erg. Dat jumbo geen verantwoordelijkheid neemt of tegemoet komt in de dierenarts kosten vind ik zeer kwalijk, aangezien mijn vriendin minimum heeft kan ze de kosten niet op brengen. De kat is zo erg gewond geraakt dat er 3 teentjes moeten worden geamputeerd. Ze hadden een flyer voor geld inzamelen en die werd nog niet eens opgehangen. Schandalig gewoon.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
we nemen na jaren als klant afscheid. Altijd heel tevreden, maar nu prijsverschillen per filiaal. Dat kan toch niet.
wij gaan nu op zoek naar een andere supermarkt
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klacht over online bestelling.
Ik ga U nu vertellen dat ik niet te spreken ben over de service die Jumbo biedt bij het online bestellen van boodschappen. Ik heb afgelopen woensdag 3 januari een bestelling geplaatst voor pick-up van mijn boodschappen op vrijdag 5 januari tussen 16:00-18:00 uur. Keurig netjes een ontvangstbevestiging ontvangen. Maar dan:
vanochtend 5 januari om 09:00 uur onaangenaam verrast door een SMS bericht dat er problemen waren in het distributiecentrum met de melding dat ik veerder geinformeerd zal worden door email. Om 09:50 uur mail ontvangen, dat mijn boodschappen alsnog opgehaald kunnen worden op het afgesproken tijdstip. Wat schetst mijn verbazing? Om 10:19 uur een mail dat mijn bestelling geannuleerd is, met daarop volgend om 11:11 uur een mail met de reden waarom er niet geleverd kan worden. PROBLEMEN IN HET DISTRIBUTIECENTRUM en dat er bij een eestvolgende bestelling 10 euro korting gegeven wordt. Ik zit niet op deze korting te wachten, wel op mijn boodschappen..
Naar mijn idee gaat jullie succes van online boodschappen bestellen ten onder, met deze problemen. Lijkt me verstandig als jullie de problemen in het distributiecentrum gaan aanpakken. Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere leverancier, ik heb er schoon genoeg van, temeer omdat dit niet de eerste keer is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag boodschappen opgehaald bij een pick-up point.
Incomplete uitlevering.
Niet de eerste keer dat het niet klopt.
Pick up kan succesvol zijn, maar dan moet je er vanuit kunnen gaan dat je krijgt wat je bestelt.
Inmiddels hebben wij de ervaring dat Jumbo geregeld steken laat vallen, met name bij het online bestelsysteem.
Eigenlijk vreemd, want het online bestelsysteem bestaat toch al enkele jaren.
De tegoedbon die klantenservice verstrekt is aardig, maar daarmee herstel je niet het vertrouwen van je klanten.
Jumbo, die klant staat toch op de 1e,2e en 3e plaats bij jullie?
Of geldt dat alleen in de winkel, en niet online?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tot gisteren, 25 november deed ik met plezier boodschappen bij de Jumbo in Amsterdam aan de Buitenveldertselaan totdat ik gisteren ten onrechte werd beschuldigd dat ik eventueel iets gestolen had. Ik legde de bedrijfsleider uit dat dit niet waar was, nu bleek dat de dag ervoor mij schijnbaar gevraagd te zijn door de juffrouw achter de kassa hoeveel wijn ik had 1 of 2 stuks, waarop ik verbaasd antwoordde 1! Nu beweert zij dat zij mij gevraagd had om mijn tas te openen HETGEEN NIET WAAR WAS. Uiteraard had ik mijn tas geopend als dit gevraagd werd want ik heb niks te verbergen en in mijn tas zat alleen vlees welke ik daar voor bij de slager gekocht had, dus niks om te verbergen. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat een excuus van de bedrijfsleider hier op zijn plaats is, en dat de betreffende juffrouw achter de kassa wordt terug gefloten zodat zij geen leugens moet ophangen.